Galerie wnętrz, sprzedaż mebli, materiałów budowlanych i wyposażenia ze wsparciem Navireo ERP
Jeden z największych polskich producentów i dystrybutorów kebaba. Centrala i lokale gastronomiczne wspierane przez Navireo
Światowy dostawca usług zdrowotnych 68 ośrodków dializ ze wsparciem Navireo
Moduły Navireo
Dzięki modułowej budowie system Navireo można dostosować idealnie do potrzeb firmy. Wystarczy wybrać odpowiednie moduły i korzystać z wszystkich ich zalet, a wraz z rozwojem firmy rozbudowywać program o kolejne moduły. Navireo ERP to aplikacja szyta na miarę!
Kliknij w nazwę wybranego modułu, aby zapoznać się ze szczegółowym opisem jego funkcjonalności.
Moduł Szybkiej sprzedaży przeznaczony jest dla firm, które potrzebują narzędzia do wygodnej i sprawnej obsługi klientów detalicznych. Sprawdza się w różnego rodzaju sklepach (pojedynczych lub sieciowych, jedno- i wielostanowiskowych), marketach, punktach gastronomicznych itd. Pełna integracja z innymi modułami handlowymi zapewnia szybką wymianę zgromadzonych w systemie informacji – o towarach, cenach czy kontrahentach.
Natomiast wygodę obsługi zapewnia maksymalnie uproszczony interfejs użytkownika oraz współpraca z szeroką gamą urządzeń zewnętrznych (drukarki fiskalne, wagi elektroniczne, czytniki kodów kreskowych i kart magnetycznych, wyświetlacze, szuflady itp.)
Na moduł Szybkiej sprzedaży składają się dwa komponenty – Sprzedaż i Zarządzanie sklepem. Pierwszy odpowiada za wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych. Do zadań drugiego należy kontrola finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z innymi modułami handlowymi.
Szybka sprzedaż zapewnia możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).
Moduł pozwala na identyfikację towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, za pomocą mechanizmu InsTYNKT). Płatności można przyjmować w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon). Możliwe jest również udzielenie rabatu lub zmiana ceny, a także pobranie części utargu w trakcie pracy sprzedawcy. W razie potrzeby istnieje możliwość anulowania pozycji lub całego dokumentu.
Spośród dostępnych funkcji komponentu Zarządzanie sklepem warto wymienić zarządzanie asortymentem (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja itp.), delegowanie i rozliczanie sprzedawców (mogą także rozliczać się samodzielnie) oraz zarządzanie personelem poprzez nadawanie indywidualnych uprawnień poszczególnym użytkownikom.
Kontakt
Formularz kontaktowy
Skontaktujemy się z Tobą w preferowanym przez Ciebie terminie
InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.