Obsługa RODO w Navireo

kwadrat

System Navireo został przygotowany na zmiany wynikające z RODO – Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych. W programie wprowadzone zostały nowe moduły i konfiguracje, umożliwiające sprawną obsługę obowiązków, nakładanych na firmy przez RODO. Wszystkie zmiany, z podziałem na poszczególne kategorie, zostały opisane w ulotce, z którą można zapoznać się poniżej. Znajdują się tam także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące Rozporządzenia.

Pobierz ulotkę


Sieci franczyzowe wybierają Navireo

Coraz więcej polskich firm rozwija się w oparciu o model współpracy franczyzowej. Rodzime sieci wkraczają także na zagraniczne rynki, pojawiają się nowe pomysły na ten rodzaj działalności. Choć perspektywy są optymistyczne, konkurencja jest coraz bardziej odczuwalna. Szansę na rynkowy sukces mają dobrze zorganizowane i zarządzane systemy franczyzowe, które posiłkują się oprogramowaniem dostosowanym do specyfiki ich działalności, takim jak Navireo ERP. Niedawno system wdrożył Lingerie Group – właściciel bieliźnianej marki Passion (www.passion.pl). Navireo wykorzystują także inni franczyzodawcy znanych na polskim rynku sieci, w tym: Artyzan – właściciel marki Kreatywne Maluchy, Galicja Tomaszek – właściciel marek Max Kuchnie i Max Elektro czy Ptak Moda.


 

Premar – regionalny dystrybutor produktów znanych motoryzacyjnych marek – integruje zarządzanie i automatyzuje procesy biznesowe przy wsparciu Navireo. System umożliwia m.in. prowadzenie aktywnej polityki cenowej w oparciu o bieżące informacje sprzedażowe, windykacyjne i magazynowe, wraz z efektywną logistyką dostaw.

Szeroki asortyment słupskiego Premaru stale się powiększał. Firma potrzebowała nowego, skalowalnego systemu ERP, który umożliwiłby pełną automatyzację zarządzania cenami i stanami magazynowymi, a także wsparłby procesy logistyczne. Potrzeby firmy w pełni zaspokoił Navireo, m.in. dzięki szerokiej funkcjonalności podstawowej oraz otwartości na wprowadzanie indywidualnych rozwiązań. Natomiast Sfera Navireo umożliwiła stworzenie dodatkowych modułów funkcjonalnych, które obsługują procesy specyficzne dla przedsiębiorstwa. Wpływ na wybór Navireo miała także dostępność obsługi wdrożeniowej i posprzedażnej oraz atrakcyjna cena. Zastosowanie nowego systemu, wraz modułami dodatkowymi „skrojonymi” pod potrzeby Premaru, pozwoliło zautomatyzować szereg procesów związanych z bieżącą działalnością.


NNavireo wspiera rozwój dziecięcej kreatywnościArtyzan – dystrybutor koncepcyjnych zabawek i franczyzodawca marki Kreatywne Maluchy – rozwija działalność i integruje zarządzanie siecią dzięki wdrożeniu Navireo. System umożliwia m.in. centralne zarządzanie informacjami, prowadzenie odrębnej polityki cenowej w poszczególnych punktach sprzedaży, w tym obniżek i wyprzedaży. – Dzięki Navireo zyskaliśmy pełne wsparcie w zarządzaniu firmą oraz indywidualne rozwiązania dla poszczególnych działów, a nawet konkretnych użytkowników. Zintegrowaliśmy wszystkie placówki oraz działy w jednym spójnym systemie. – mówi Marcin Skwarek, właściciel firmy Artyzan – Dzięki stałemu dostępowi do informacji możemy natychmiast reagować na zmieniające się warunki biznesowe czy niepokojące zjawiska – dodaje Marcin Skwarek.

Pełny opis wdrożenia tutaj


Navireo wspiera ekspansję polskiej żywności na europejskich rynkachSpecjalizująca się w eksporcie żywności na rynki UE, w szczególności do Wielkiej Brytanii, Spiżarnia zautomatyzowała wiele powtarzalnych i pracochłonnych czynności. W ten sposób zaoszczędziła około 20 proc. łącznego czasu pracy. Firma zyskała większą wydajność i zdecydowanie lepszą organizację działania. Usprawniła i zintegrowała zarządzanie różnymi działami, w tym sprzedaży, zakupów, przyjęć, magazynu, rozliczeń czy nadzoru zarządu. Dodatkowo wdrożyła stworzone na zamówienie rozszerzenia uwzględniające specyficzne potrzeby przedsiębiorstwa.

Pełny opis wdrożenia tutaj


Ekspansja BADURY ze wsparciem Navireo

kwadratBADURA – jeden z największych producentów obuwia w Polsce – rozwija sieć swoich salonów, wykorzystując Navireo. System został właśnie wdrożony w nowo otwartym salonie w Pradze. To pierwszy zagraniczny sklep doskonale znanej na rodzimym rynku marki i początek ekspansji sieci poza krajem. Czeska placówka dołącza do grona ponad 50 salonów firmowych już obsługiwanych przez Navireo.

Wraz z rozwojem sieci handlowej BADURA przeprowadzane są kolejne wdrożenia. System jest rozbudowywany nie tylko o kolejne licencje, ale również o dedykowane rozwiązania, możliwe do realizacji dzięki otwartości Navireo na modyfikacje, m.in. interfejs użytkownika w językach obcych, np. czeskim, czy automatyczne rozliczanie rozrachunków i przeksięgowania dotyczące importu danych rozliczeniowych od pośredników takich jak DHL, PayU itd. Stworzono też dedykowany moduł rabatowania towarów, specjalne rozwiązanie umożliwiające identyfikowanie klienta oraz liczne raporty wspomagające pracę działów sprzedaży i księgowości.

Pełny opis wdrożenia tutaj


Słynne krówki ze wsparciem Navireo

Spółdzielnia PokójZnana w całym kraju i za granicą, m.in. ze swoich słynnych „krówek”, Spółdzielnia „POKÓJ” wdrożyła Navireo. System usprawnił zarządzanie zakładem pracy chronionej, szczególnie w obszarze kadrowo-płacowym. Spółdzielnia potrzebowała nowoczesnego rozwiązania, które wspomogłoby obsługę firmy, szczególnie w obszarze kadrowo-płacowym, i na bieżąco uwzględniało zmieniające się przepisy prawne. Specyfika rozliczeń obowiązujących w zakładzie pracy chronionej, a także konieczność obsługi rozliczeń związanych z udziałami pracowników w spółdzielni wywołała potrzebę wdrożenia otwartego i elastycznego oprogramowania, które można dostosowywać do potrzeb przedsiębiorstwa. Po analizie dostępnych na rynku rozwiązań Spółdzielnia „POKÓJ” zdecydowała się właśnie na Navireo.

Pełny opis wdrożenia tutaj


Promocja! Retail Happy Week!

Promocja! Retail Happy Week! W dniach 27-31 lipca br. moduł Szybka sprzedaż jest dostępny w promocyjnej cenie 550 zł netto (cena standardowa to 800 zł netto). Moduł zapewnia szybką i wygodną obsługę klientów detalicznych. Sprawdza się w różnego rodzaju sklepach (pojedynczych lub sieciowych, jedno- i wielostanowiskowych), a także w punktach gastronomicznych. Współpracuje z ekranami dotykowymi oraz wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Umożliwia nie tylko sprawną obsługę klientów, ale również zarządzanie asortymentem i personelem. Prosty, przejrzysty interfejs użytkownika maksymalnie upraszcza pracę, a pełna integracja z innymi modułami handlowymi pozwala na szybką wymianę zgromadzonych w systemie informacji (o towarach, cenach czy kontrahentach).

Zamówienia można składać w sieci Partnerów na terenie całego kraju.
Więcej o Szybkiej sprzedaży.

Poznaj możliwości Navireo Szybka Sprzedaż – zobacz film:


kolekcja_renbutPolski producent obuwia dziecięcego i młodzieżowego – RenBut – wdrożył Navireo. Przedsiębiorstwo zintegrowało zarządzanie i ulepszyło funkcjonowanie poszczególnych działów. Dzięki Navireo wprowadzono nowy, ujednolicony system symboliki produktów, w tym nowe narzędzia umożliwiające łatwe posługiwanie się numerami, kolorami i modelami obuwia. Usprawniono obieg informacji na linii przedstawiciele handlowi – dział sprzedaży – produkcja, w efekcie czego firma może szybciej realizować zamówienia oraz trafniej przygotowywać plany produkcyjne. Udoskonalono operacje magazynowe i inwentaryzacje, m.in. poprzez stworzenie specjalnych arkuszy inwentaryzacyjnych, uwzględniających specyfikę działalności przedsiębiorstwa. Navireo posiada rekomendacje firm z branży odzieżowej. Wykorzystują go z powodzeniem m.in.: Badura, Eva Minge Design, Ptak Moda, Volcano.

Pełny opis wdrożenia tutaj


przetwórstwo_ziemniaczane_puree_Navireo
SOLAN – producent wyrobów na bazie suszu ziemniaczanego, dystrybuowanych na całym świecie – wdrożył Navireo. Oprogramowanie zorganizowało kluczowe dla firmy z rynku FMCG obszary działalności, takie jak produkcja, sprzedaż i gospodarka magazynowa, zakupy, a także księgowość i finanse. SOLAN unowocześnił i usprawnił zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Dzięki zintegrowaniu i zwiększeniu efektywności poszczególnych działów firma może się rozwijać, produkować dostosowane do potrzeb odbiorców wyroby i dystrybuować je w dowolne miejsce na świecie. Navireo umożliwia m.in. generowanie własnych zestawień finansowych, uwzględniających specyfikę działalności produkcyjnej. Dzięki zautomatyzowaniu procesu księgowania dokumentów na rozbudowanym planie kont księgowych przedsiębiorstwo może w łatwy sposób kontrolować i analizować koszty produkcji poszczególnych grup produktów oraz ich sprzedaż.