Navireo ERP wzbogacił się o nowy moduł. Szybka sprzedaż PLUS, interfejs dotykowy przeznaczony jest dla firm obsługujących klientów detalicznych. Redukuje czas obsługi do zaledwie kilku dotknięć na ekranie. Posiada nowoczesny, intuicyjny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, zaprojektowany w taki sposób, aby liczba dotknięć konieczna do wystawienia dokumentu sprzedażowego była jak najmniejsza. Indywidualna konfiguracja przycisków oraz wyglądu poszczególnych ekranów znacząco zwiększa ergonomię pracy, z kolei prosta obsługa modułu sprawia, że nowy pracownik błyskawicznie uczy się z niego korzystać. Więcej informacji tutaj.
Nowy moduł doskonale sprawdza się w pojedynczych punktach sprzedaży, które nie potrzebują synchronizacji z siecią handlową, a dzięki współpracy z Oddziałem PLUS – także w wielooddziałowych firmach.
KA4 – lider sprzedaży stali w Wielkopolsce – zwiększa sprzedaż i efektywność obsługi klienta przy pomocy Navireo ERP firmy InsERT. Wdrożony system zintegrował wszystkie działy, usprawnił dostęp do danych, w tym finansowych, a także zautomatyzował zarządzanie polityką cenową i magazynem.
– Wdrożenie Navireo ERP dało nam praktycznie nieograniczone możliwości integracji oraz automatyzacji we wszystkich obszarach działalności firmy – mówi Łukasz Kaczmarek, prezes KA4. – To otwarte narzędzie, dzięki któremu na bieżąco możemy wprowadzać kolejne nowe funkcjonalności, podążając za zmianami w naszej spółce lub je kreując, a także usprawniając istniejące procesy – dodaje Łukasz Kaczmarek.
Pełny opis wdrożenia tutaj.
Casu – sklep online oraz sieć stacjonarnych sklepów obuwniczych typu multibrand – usprawnia zarządzanie sprzedażą i integruje obszary biznesowe dzięki Navireo ERP firmy InsERT. Wykorzystywane przez firmy z branży odzieżowej narzędzie zmodernizowało inwentaryzacje, m.in. eliminując konieczność zamykania sklepów.
System Navireo ERP usprawnił obsługę poszczególnych procesów biznesowych – w szczególności sprzedażowych – w całej sieci CASU. Zorganizował magazyn oraz sprawną wymianę danych pomiędzy centralą a sklepami stacjonarnymi i internetowym. Umożliwił także dokonywanie inwentaryzacji cząstkowych, dzięki którym nie trzeba zamykać sklepu na czas spisów lub wyrywkowych kontroli. Wczytywanie danych z kolektorów pozwoliło natomiast znacząco przyspieszyć prowadzone czynności, gwarantując firmie większą wydajność przy zmniejszonym nakładzie pracy.
– Wdrożenie Navireo ERP było trafioną decyzją – mówi Krzysztof Gała, administrator sieci w firmie Ilscy. – System usprawnił zarządzanie całą firmą, w tym procesami sprzedaży naszej sieci CASU. Zagwarantował m.in. efektywne rezerwacje towarów dla kanału internetowego, nawet gdy zamówienie kompletowane jest ze stanów kilkunastu naszych sklepów stacjonarnych – podkreśla Krzysztof Gała.
Pełny opis wdrożenia tutaj.
Granning Polska – należący do grupy wiodących w Europie dostawców części do samochodów ciężarowych i naczep – podnosi efektywność i zwiększa integracje z dostawcami wykorzystując system Navireo ERP firmy InsERT. Zastosowane narzędzie usprawniło m.in. organizację pracy, procesy logistyczne i zarządzanie magazynem.
Szybki rozwój Granning na polskim rynku stworzył potrzebę wdrożenia kompleksowych rozwiązań informatycznych, integrujących zarządzanie firmą. Dystrybutorowi zależało na systemie uwzględniającym indywidualne potrzeby poszczególnych stanowisk pracy oraz umożliwiającym konfigurację interfejsu po angielsku, wraz z tworzeniem i modyfikacjami zestawień w tym języku. Po analizie dostępnych na rynku rozwiązań, spółka zdecydowała się na polski system ERP, wykorzystywany z powodzeniem przez inne firmy z branży, np. Cer Motor czy Premar.
Pełny opis wdrożenia tutaj.
System Navireo został przygotowany na zmiany wynikające z RODO – Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych. W programie wprowadzone zostały nowe moduły i konfiguracje, umożliwiające sprawną obsługę obowiązków, nakładanych na firmy przez RODO. Wszystkie zmiany, z podziałem na poszczególne kategorie, zostały opisane w ulotce, z którą można zapoznać się poniżej. Znajdują się tam także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące Rozporządzenia.
Coraz więcej polskich firm rozwija się w oparciu o model współpracy franczyzowej. Rodzime sieci wkraczają także na zagraniczne rynki, pojawiają się nowe pomysły na ten rodzaj działalności. Choć perspektywy są optymistyczne, konkurencja jest coraz bardziej odczuwalna. Szansę na rynkowy sukces mają dobrze zorganizowane i zarządzane systemy franczyzowe, które posiłkują się oprogramowaniem dostosowanym do specyfiki ich działalności, takim jak Navireo ERP. Niedawno system wdrożył Lingerie Group – właściciel bieliźnianej marki Passion (www.passion.pl). Navireo wykorzystują także inni franczyzodawcy znanych na polskim rynku sieci, w tym: Artyzan – właściciel marki Kreatywne Maluchy, Galicja Tomaszek – właściciel marek Max Kuchnie i Max Elektro czy Ptak Moda.
Premar – regionalny dystrybutor produktów znanych motoryzacyjnych marek – integruje zarządzanie i automatyzuje procesy biznesowe przy wsparciu Navireo. System umożliwia m.in. prowadzenie aktywnej polityki cenowej w oparciu o bieżące informacje sprzedażowe, windykacyjne i magazynowe, wraz z efektywną logistyką dostaw.
Szeroki asortyment słupskiego Premaru stale się powiększał. Firma potrzebowała nowego, skalowalnego systemu ERP, który umożliwiłby pełną automatyzację zarządzania cenami i stanami magazynowymi, a także wsparłby procesy logistyczne. Potrzeby firmy w pełni zaspokoił Navireo, m.in. dzięki szerokiej funkcjonalności podstawowej oraz otwartości na wprowadzanie indywidualnych rozwiązań. Natomiast Sfera Navireo umożliwiła stworzenie dodatkowych modułów funkcjonalnych, które obsługują procesy specyficzne dla przedsiębiorstwa. Wpływ na wybór Navireo miała także dostępność obsługi wdrożeniowej i posprzedażnej oraz atrakcyjna cena. Zastosowanie nowego systemu, wraz modułami dodatkowymi „skrojonymi” pod potrzeby Premaru, pozwoliło zautomatyzować szereg procesów związanych z bieżącą działalnością.