Galerie wnętrz, sprzedaż mebli, materiałów budowlanych i wyposażenia ze wsparciem Navireo ERP
Jeden z największych polskich producentów i dystrybutorów kebaba. Centrala i lokale gastronomiczne wspierane przez Navireo
Światowy dostawca usług zdrowotnych 68 ośrodków dializ ze wsparciem Navireo
Moduły Navireo
Dzięki modułowej budowie system Navireo można dostosować idealnie do potrzeb firmy. Wystarczy wybrać odpowiednie moduły i korzystać z wszystkich ich zalet, a wraz z rozwojem firmy rozbudowywać program o kolejne moduły. Navireo ERP to aplikacja szyta na miarę!
Kliknij w nazwę wybranego modułu, aby zapoznać się ze szczegółowym opisem jego funkcjonalności.
Moduł CRM (Customer Relationship Management) wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność i komfort pracy. Pozwala zaoszczędzić czas, sprzyja zmniejszeniu kosztów i polepszeniu wizerunku firmy.
Dzięki swej wszechstronności i elastyczności doskonale sprawdza się w każdej firmie – szczególnie w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest także przydatnym narzędziem dla kadry menedżerskiej.
Mechanizmy filtrowania i wyszukiwania pozwalają błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych informacji i starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań nawet do pojedynczych osób. Liczne zestawienia pomagają w podjęciu trafnych decyzji oraz przygotowaniu odpowiednich strategii sprzedaży.
Wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów są przedstawione w czytelny sposób. Użytkownik ma natychmiast dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.).
Wbudowany moduł poczty elektronicznej znacznie usprawnia kontakty z klientami m.in. dzięki funkcji automatycznego przypisywana e-maili do odpowiednich klientów, możliwości zbiorczej wysyłki (mailing), szablonom wiadomości oraz historii korespondencji.
Kalendarz wraz z funkcją automatycznego przypominania pokazuje zakres i termin czynności do wykonania, a menedżerom pozwala szybko sprawdzić, kiedy pracownik dysponuje wolnym czasem. Mają oni również możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac.
Dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji moduł CRM w prosty sposób może być dostosowany do potrzeb poszczególnych użytkowników. Oferuje przy tym możliwości dalszej rozbudowy np. o własne zestawienia, pola czy flagi.
Kontakt
Formularz kontaktowy
Skontaktujemy się z Tobą w preferowanym przez Ciebie terminie
InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.