-
Dzięki dynamicznemu rozwojowi oraz zdobytemu przez 30 lat doświadczeniu udało nam się osiągnąć pozycję lidera w branży mebli ogrodowych, a marka OŁER jest niezwykle popularna wśród klientów. W codziennej pracy wspiera nas Navireo.Piotr Marcińczak, właściciel POH OŁERzobacz więcej >. Dzięki Navireo ERP zorganizowaliśmy podstawowe, a jednocześnie złożone procesy biznesowe, uporządkowaliśmy i uprościliśmy procesy sprzedaży. W codziennej pracy doceniamy przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs systemu.Mariusz Ostrycharz, współwłaściciel MAXELzobacz więcej >
-
Wdrożenie Navireo ERP zautomatyzowało zarządzanie naszym przedsiębiorstwem. System zwiększył nadzór nad cyklem produkcyjnym, umożliwił szeroką rozbudowę bazy magazynowej oraz wprowadził wielopoziomową kontrolę nad nią.Marcin Konkel, właściciel Markopoluzobacz więcej >Prowadzimy dość duży, wieloasortymentowy zakład piekarniczy. Navireo ERP dla piekarni i cukierni to dla nas podstawowe narzędzie wspierające zarzadzanie firmą. Dzięki niemu sprofesjonalizowaliśmy naszą działalność, zwiększyliśmy efektywność i opłacalność.Martyna Moszkal, managerzobacz więcej >
-
Proponujemy klientom najwyższej jakości biżuterię ze złota i srebra, która odzwierciedla światowe trendy. Przy prowadzeniu biznesu, podobnie jak nasi klienci, oczekujemy wysokiej jakości i efektywności. Do zarządzania firmą wybraliśmy Navireo ERP.Bożena Mokrzyś, właścicielka Goldwayzobacz więcej >Wdrożenie Navireo ERP pozwoliło nam na skumulowanie w jednej aplikacji danych księgowych i magazynowych, sprzedaży oraz zakupów. Dzięki temu możemy łatwo przeprowadzać analizy sprzedaży, kosztów oraz produktywności pracowników.Jacek Praszczyk, dyrektor ds. handlowych w BIT-Technologieszobacz więcej >
-
Navireo ERP wykorzystujemy do zintegrowanego zarządzania firmą. Szczególnie istotne są dla nas mądrze zorganizowane relacje z klientami czy możliwość przeprowadzania analiz biznesowych.Kamil Frondczak, kierownik ds. marketingu i obsługi klienta w bekuplast S.A.zobacz więcej >Wdrożenie Navireo pomogło nam dotrzeć do większej liczby kontrahentów, co przełożyło się na zwiększenie obrotów. System umożliwia m.in. tworzenie zestawień, szybką weryfikację danych czy sprawne przekazywanie klientowi informacji.Krzysztof Dymarczyk, właściciel AENET.PLzobacz więcej >