Sukcesywnie poszerzamy sieć firm zajmujących się wdrożeniami Navireo. Obecnie mamy już 30 Partnerów na terenie całego kraju, a ich liczba stale rośnie. Do współpracy zawsze wybierane są firmy najbardziej zaawansowane technologicznie, merytorycznie i o dużym doświadczeniu. Każda z nich jest weryfikowana i przygotowywana do świadczenia profesjonalnych usług w zakresie sprzedaży, wdrożenia oraz opieki posprzedażnej. Nasi Partnerzy uczestniczą w szeregu szkoleń, aby pogłębiać swoją wiedzę z zakresu implementacji oraz wdrożeń systemów informatycznych.


Navireo 1.10

Udostępniliśmy naszym Klientom i Partnerom najnowszą wersję (1.10) systemu Navireo.

Najbardziej oczekiwane przez użytkowników były mechanizmy obsługi faktur wewnętrznych, które zostały właśnie zaimplementowane. Znaczący rozwój funkcjonalny jest również związany z obsługą rozrachunków oraz środków trwałych. Równie istotna jest także możliwość wiązania dokumentów handlowych i magazynowych ze zleceniami. Partnerzy zapewne docenią nowy mechanizm tzw. „licencji serwisowej”, który w znaczny sposób ułatwi prace w trakcie wdrożenia oraz utrzymania systemu.


img-7Ostatnie wdrożenia pokazują, że Navireo doskonale sprawdza się w firmach z branży spożywczej. Do grona użytkowników systemu dołączyły ostatnio firmy Delikates (wiodący producent wyrobów garmażeryjnych w Polsce) oraz Kier (znany również za granicą producent wyrobów mięsnych). Mimo że firmy te różnią się strukturą i organizacją pracy, a każda miała indywidualne potrzeby, system Navireo w obu przypadkach sprostał specyficznym wymaganiom. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi opisami wdrożeń.


Navireo na Targach Mody

W dniach 1-3 marca 2011 r. promowaliśmy Navireo na Targach Mody w Poznaniu. Impreza jest najważniejszym wydarzeniem biznesowym dla branży mody w Polsce. Spotykają się tam projektanci, producenci i importerzy odzieży, bielizny i tekstyliów. Była to więc idealna okazja, żeby zaprezentować nasz system, który z powodzeniem został już wdrożony w firmach z branży odzieżowej i obuwniczej. Navireo promowaliśmy na stoisku nowego pisma „Moda w Polsce”. Nasza reklama wraz z przykładami wdrożeń (Badura, Kooke Design) była prezentowana na LED-owym ekranie, rozdawane były katalogi Navireo, a całostronicowa reklama systemu była zamieszczona również w magazynie „Moda w Polsce”, rozdawanym na targach.


Navireo 1.09

W ostatniej tegorocznej odsłonie Navireo, oznaczonej numerem 1.09, największy nacisk został położony na dostosowanie systemu do zmian związanych z nowelizacją ustawy o VAT.

Wprowadzone usprawnienia i zmiany objęły również mechanizm naliczania wielu wypłat w jednym miesiącu, zbiorczą dekretację amortyzacji oraz możliwość obsługi inwentaryzacji za pomocą mechanizmów Sfery.