Słynne krówki ze wsparciem Navireo

Znana w całym kraju i za granicą, m.in. ze swoich słynnych „krówek”, Spółdzielnia „POKÓJ” wdrożyła Navireo. System usprawnił zarządzanie zakładem pracy chronionej, szczególnie w obszarze kadrowo-płacowym. Spółdzielnia potrzebowała nowoczesnego rozwiązania, które wspomogłoby obsługę firmy, szczególnie w obszarze kadrowo-płacowym, i na bieżąco uwzględniało zmieniające się przepisy prawne. Specyfika rozliczeń obowiązujących w zakładzie pracy chronionej, a także konieczność obsługi rozliczeń związanych z udziałami pracowników w spółdzielni wywołała potrzebę wdrożenia otwartego i elastycznego oprogramowania, które można dostosowywać do potrzeb przedsiębiorstwa. Po analizie dostępnych na rynku rozwiązań Spółdzielnia „POKÓJ” zdecydowała się właśnie na Navireo.

Pełny opis wdrożenia tutaj


Promocja! Retail Happy Week!

Promocja! Retail Happy Week! W dniach 27-31 lipca br. moduł Szybka sprzedaż jest dostępny w promocyjnej cenie 550 zł netto (cena standardowa to 800 zł netto). Moduł zapewnia szybką i wygodną obsługę klientów detalicznych. Sprawdza się w różnego rodzaju sklepach (pojedynczych lub sieciowych, jedno- i wielostanowiskowych), a także w punktach gastronomicznych. Współpracuje z ekranami dotykowymi oraz wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Umożliwia nie tylko sprawną obsługę klientów, ale również zarządzanie asortymentem i personelem. Prosty, przejrzysty interfejs użytkownika maksymalnie upraszcza pracę, a pełna integracja z innymi modułami handlowymi pozwala na szybką wymianę zgromadzonych w systemie informacji (o towarach, cenach czy kontrahentach).

Zamówienia można składać w sieci Partnerów na terenie całego kraju.
Więcej o Szybkiej sprzedaży.

Poznaj możliwości Navireo Szybka Sprzedaż – zobacz film:


kolekcja_renbutPolski producent obuwia dziecięcego i młodzieżowego – RenBut – wdrożył Navireo. Przedsiębiorstwo zintegrowało zarządzanie i ulepszyło funkcjonowanie poszczególnych działów. Dzięki Navireo wprowadzono nowy, ujednolicony system symboliki produktów, w tym nowe narzędzia umożliwiające łatwe posługiwanie się numerami, kolorami i modelami obuwia. Usprawniono obieg informacji na linii przedstawiciele handlowi – dział sprzedaży – produkcja, w efekcie czego firma może szybciej realizować zamówienia oraz trafniej przygotowywać plany produkcyjne. Udoskonalono operacje magazynowe i inwentaryzacje, m.in. poprzez stworzenie specjalnych arkuszy inwentaryzacyjnych, uwzględniających specyfikę działalności przedsiębiorstwa. Navireo posiada rekomendacje firm z branży odzieżowej. Wykorzystują go z powodzeniem m.in.: Badura, Eva Minge Design, Ptak Moda, Volcano.

Pełny opis wdrożenia tutaj


przetwórstwo_ziemniaczane_puree_Navireo
SOLAN – producent wyrobów na bazie suszu ziemniaczanego, dystrybuowanych na całym świecie – wdrożył Navireo. Oprogramowanie zorganizowało kluczowe dla firmy z rynku FMCG obszary działalności, takie jak produkcja, sprzedaż i gospodarka magazynowa, zakupy, a także księgowość i finanse. SOLAN unowocześnił i usprawnił zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Dzięki zintegrowaniu i zwiększeniu efektywności poszczególnych działów firma może się rozwijać, produkować dostosowane do potrzeb odbiorców wyroby i dystrybuować je w dowolne miejsce na świecie. Navireo umożliwia m.in. generowanie własnych zestawień finansowych, uwzględniających specyfikę działalności produkcyjnej. Dzięki zautomatyzowaniu procesu księgowania dokumentów na rozbudowanym planie kont księgowych przedsiębiorstwo może w łatwy sposób kontrolować i analizować koszty produkcji poszczególnych grup produktów oraz ich sprzedaż.


markus-aktualnosci.Śląskie Centrum Dystrybucji Mięsa, Wędlin i Drobiu Markus, będące członkiem grupy Multifood, rozwija się i zwiększa swoją konkurencyjność z pomocą Navireo. System wspomaga pracę działu handlowego, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży mięsnej. Ułatwia tworzenie dokumentów i skraca czas pracy. Usprawnia proces rozbioru mięsa według zdefiniowanych składników oraz automatyzuje tworzenie odpowiednich dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Firma zyskała także szereg rozwiązań poprawiających zarządzanie finansami i zwiększających wydajność pracy działu księgowości.

Pełny opis wdrożenia tutaj


Ptak Moda wdrożył NavireoRozwiązanie wykorzystuje m.in. mobilne weryfikatory cen, automatyzuje proces przyjęć towarowych i obsługuje internetową platformę sprzedażową. Ptak Moda należy do grupy Ptak Holding i jest największym w Europie showroomem z odzieżą polskich i zagranicznych producentów. Usytuowany jest w sercu głównego ośrodka eksportu krajowej odzieży Ptak Fashion City w Rzgowie koło Łodzi. Navireo wykorzystują już także inne duże firmy z branży modowo-odzieżowej, m.in.: Eva Minge Design, Volcano i Badura.


Z Navireo rodzinne piekarnie mogą być konkurencyjneNiewielkie, rodzinne piekarnie mogą się rozwijać i konkurować na rynku. Dzięki zastosowaniu właściwie dobranego systemu do zarządzania mają szansę na ekspansję, a także wzmacnianie swojej pozycji na lokalnym rynku. Taką szansę, wdrażając Navireo, wykorzystała Piekarnia-Cukiernia Biełowieżec w Korszach w województwie warmińsko-mazurskim. System organizuje zarządzanie zamówieniami i wydaniami towaru do sklepów, usprawnia wystawianie dokumentów w ramach kolejnych dostaw, zbiorcze fakturowanie na podstawie dokumentów wydania, tworzenie planu produkcji w oparciu o dokumenty dostaw i co bardzo ważne w działalności piekarni – zapewnia rejestrowanie zwrotów pieczywa na różne sposoby. System umożliwia także tworzenie dowolnych, nawet bardzo nietypowych zestawień, w zależności od potrzeb klienta. Nowe zestawienia tworzone są szybko, tak by zarządzający mogli wykorzystywać pojawiające się biznesowe szanse i eliminować zagrożenia.


Gminne Spółdzielnie inwestują w nowoczesnośćZnana z tradycyjnych wyrobów Piekarnia GS Samopomoc Chłopska w Baruchowie w województwie kujawsko-pomorskim wdrożyła Navireo. Inwestycja zwróciła się spółdzielni w ciągu miesiąca. Dzięki zastosowaniu systemu ERP Navireo w wersji dla piekarni i cukierni piekarnia zredukowała nakłady pracy, uprościła obieg dokumentów oraz usprawniła tworzenie planów produkcji na podstawie dokumentowanych procedur dostaw surowców i zwrotów pieczywa. System wspiera standardowe procesy charakterystyczne dla przedsiębiorstwa z branży piekarniczej i jednocześnie uwzględnia jej indywidualne potrzeby.

Wdrożenie Navireo przełożyło się natychmiastowo na efekty ekonomiczne. Zakup systemu zwrócił się praktycznie po jednym miesiącu jego użytkowania – mówi Wojciech Albiński, wiceprezes zarządu Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Baruchowie.


Pieczywo w Biedronkach z pomocą NavireoVital – producent i dystrybutor pieczywa oraz wyrobów cukierniczych – zdobywa nowe rynki zbytu, korzystając z Navireo. Dzięki wdrożeniu systemu zautomatyzowano przetwarzanie zamówień, które dotychczas były wprowadzane ręcznie. Wcześniej czynności te musiało wykonywać dwóch pracowników przez około 6 godzin, obecnie jeden przez niespełna 5 minut. Automatycznie wprowadzane są także wszystkie zamówienia ze 150 sklepów sieci Biedronka. Dziennie generowanych jest ponad 1000 dokumentów z około 150 zamówień na cały asortyment piekarni, co daje w miesiącu 300 tys. pozycji w dokumentach zakupowych.


Navireo wspiera teatr

Navireo wspiera teatrTeatr Polski w Bielsku-Białej – instytucja kultury o ponad 120-letniej historii – usprawnia działalność biznesową dzięki Navireo. System organizuje księgowość i finanse oraz gospodarkę magazynową. Teatr zdecydował się na Navireo, ponieważ potrzebował zintegrowanego i nowoczesnego rozwiązania spełniającego wymagania prężnej instytucji kultury XXI wieku. O jego wyborze zdecydowała także duża konfigurowalność, obsługa dokumentów definiowalnych i własnych sprawozdań finansowych, a także dostępność gotowych rozwiązań rozszerzających podstawową funkcjonalność systemu.