Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

WIDAN

Dane klienta

Profil przedsiębiorstwa: firma handlowo-usługowa
Liczba zatrudnionych: 25 osób (centrala i 3 oddziały)
Wdrożenie: 25 stanowisk

Widan

Informacje o kliencie

Widan jest wiodącym dystrybutorem mrożonej żywności w południowej i wschodniej Polsce. Firma istnieje od ponad 20 lat, co owocuje wysokim standardem świadczonych usług oraz dużym zaufaniem klientów. Zaopatruje sklepy detaliczne i hurtowe oraz krajowe i zagraniczne sieci handlowe. Mrożone produkty dostarcza również do placówek żywienia zbiorowego, takich jak szpitale, jednostki wojskowe, zakłady karne, domy pomocy społecznej, szkoły, przedszkola itp. oraz do gastronomii, w tym hoteli, restauracji i punktów typu fast food. Widan wykorzystuje kilkanaście własnych pojazdów przystosowanych do transportu produktów głęboko mrożonych. Firma stosuje system HACCP oraz znajduje się pod stałym nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej, co gwarantuje wysoką jakość oferowanych przez nią towarów.

Potrzeby

Widan potrzebował narzędzia umożliwiającego mu dalszy rozwój. Poszukiwanie nowych rynków zbytu i tworzenie oddziałów w kolejnych regionach Polski uwidoczniły potrzebę wdrożenia systemu informatycznego do łatwiejszego, zintegrowanego zarządzania. Nawarstwiające się problemy wynikające z dużego rozproszenia oddziałów wymagały usprawnienia procesów handlowych i logistycznych oraz scalenia zasobów bazodanowych w jednym miejscu. Widan poszukiwał też rozwiązania typu vanselling, pozwalającego na prowadzenie sprzedaży przez mobilnych przedstawicieli handlowych, oraz profesjonalnej platformy sprzedażowej typu B2B.

Wybór systemu

Przedstawiciele firmy z rozwagą wybierali optymalne rozwiązanie. Podczas kilku spotkań poznawali system Navireo i porównywali go z alternatywnymi dostępnymi na rynku programami. W ostatnim starciu na ringu pozostały dwie aplikacje. Okazało się, że funkcjonalność Navireo najprecyzyjniej odpowiada potrzebom Widanu. Duże znaczenie miała także możliwość rozbudowy systemu w przyszłości, opieka posprzedażna oraz czas wdrożenia. Szukano bowiem rozwiązania, którego implementacja nie zakłóci, w dłuższej perspektywie, codziennej działalności przedsiębiorstwa.

Wdrożenie

Wdrożenie Navireo przeprowadziła firma inSolutions z Rudy Śląskiej, z udziałem regionalnego partnera Navireo – Uniservice z Przemyśla. Prace rozpoczęto od analizy przedwdrożeniowej i określenia potrzeb klienta. Stworzona dokumentacja stanowiła fundament dalszych działań podejmowanych w trakcie wdrożenia. Zespół wdrożeniowy składał się z sześciu osób oddelegowanych do poszczególnych oddziałów w województwie podkarpackim i małopolskim. Precyzyjny plan rozmieszczenia sił okazał się kluczem do sukcesu. Pozostający w ciągłym kontakcie wdrożeniowcy zakończyli zaawansowane prace po czterech dniach.

Kilkuoddziałowa firma, odrębne bazy danych, potrzeba scalenia rozrachunków, wdrożenie rozszerzeń dla Navireo i zastosowanie rozwiązań mobilnej sprzedaży dla vansellerów, konieczność koordynacji sześcioosobowego zespołu z dwóch różnych firm podczas prac wdrożeniowych oraz troska o klienta – pozostaję pod wrażeniem ogromu powziętych środków i nakładu prac wszystkich zaangażowanych stron”

podsumowuje Łukasz Kristof, dyrektor zarządzający inSolutions.

Korzyści

Dzięki wdrożeniu Navireo Widan usprawnił zarządzanie procesami zachodzącymi w całej firmie oraz zintegrował działania prowadzone w poszczególnych oddziałach. Efektywnie zarządzana zespolona struktura z możliwością rozbudowy o kolejne placówki pozwala na rozwój przedsiębiorstwa, rywalizację na rynku i dalszą ekspansję. Dzięki kolokacji serwera bazodanowego w profesjonalnym data center do minimum zostało zmniejszone ryzyko utraty danych. Wykorzystanie oprogramowania Windows Server Standard 2012 oraz silnika bazy danych Microsoft SQL 2008 R2 zapewniło niezawodną jakość pracy. Zastosowany model pracy terminalowej umożliwia pracownikom posiadającym odpowiednie uprawnienia łączenie się z systemem z dowolnego miejsca – usprawnia to pracę handlowców w terenie, a osobom decyzyjnym daje narzędzie do kontrolowania i analizowania sytuacji w firmie.

Niełatwo nam było zdecydować się na rozstanie z dotychczasowym oprogramowaniem. Mieliśmy szczęście, że trafiliśmy na system Navireo oraz profesjonalny zespół wdrożeniowy. Z pełną świadomością mogę stwierdzić, że podjęte działania były słuszne, a ich efekty widoczne już kilka dni po zakończeniu prac. Dostarczone oprogramowanie jest zgodne z naszymi oczekiwaniami”

mówi Daniel Malczyński, kierownik sprzedaży w firmie Widan, koordynator wdrożenia Navireo.

Plany na przyszłość

Widan planuje dalszy rozwój przedsiębiorstwa oraz implementację kolejnych zaawansowanych rozwiązań do wspomagania sprzedaży.

Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close