Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

Rombor

Informacje o kliencie

Istniejąca od 1990 roku firma Rombor zajmuje się hurtowym i detalicznym handlem przemysłowymi oraz motoryzacyjnymi łożyskami tocznymi. Ponadto prowadzi doradztwo w dziedzinie zamienników i doboru łożysk oraz realizuje kompletacje dostaw dla odbiorców. Posiada umowę przedstawicielską z Fabryką Łożysk Tocznych, oferując pełny zakres jej produkcji. Współpracuje również z innymi polskimi i zagranicznymi fabrykami tej branży.

Rombor jest jedynym polskim autoryzowanym przedstawicielem hiszpańskiej fabryki A&S FERSA, produkującej doskonałe łożyska stożkowe, posiadające certyfikat ISO.

W roku 2002 firma wdrożyła u siebie system Zarządzania Jakością ISO 9001:2000, co pozwoliło jej zostać kwalifikowanym dostawcą wielu polskich zakładów przemysłowych. Z polskimi partnerami branżowymi, Rombor tworzy sieć dystrybucji obejmującą cały kraj, a dzięki transakcjom importowo-eksportowym utrzymuje stałe kontakty handlowe z firmami zagranicznymi. Dąży także do nawiązania współpracy z partnerami z wszystkich krajów Unii Europejskiej.

Obecnie Rombor zatrudnia 30 pracowników. Poza centralą firma posiada trzy punkty sprzedaży nastawione głównie na odbiorców detalicznych.
Potrzeby

Dotychczas Rombor korzystał z oprogramowania firmy Comarch, jednakże oferowana funkcjonalność – zwłaszcza w zakresie dostosowywania programu do własnych potrzeb – była mocno ograniczona. Definiując swoje potrzeby względem nowego systemu, Rombor położył szczególny nacisk na trzy aspekty. Po pierwsze, elastyczne wyszukiwanie pozycji w bardzo bogatej kartotece towarowej firmy. Po drugie, posiadanie bieżącego wglądu w stany magazynowe w poszczególnych lokalizacjach oraz usprawnienie elektronicznego ewidencjonowania dokumentów handlowych, a także potrzeba prowadzenia spójnej bazy rozrachunków. Bardzo pożądana była również możliwość łatwej wymiany danych z aplikacjami zewnętrznymi.

rombor_230x230

Wybór systemu

Firma decydując się na zmianę oprogramowania zarządzającego, chciała otrzymać system wydajny i nowoczesny, spełniający wiele specyficznych wymagań oraz umożliwiający dalszą rozbudowę. W trakcie procedur wyboru przeanalizowano wszystkie dostępne na rynku systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem. O wyborze Navireo przesądziły nieskomplikowane procedury dobudowy kolejnych spersonalizowanych funkcjonalności, a także cena licencji systemu.

Wdrożenie

Wdrożenie systemu Navireo przeprowadziła firma AKOM przy współpracy z firmą BIS.

W skład zespołu wdrożeniowego weszło sześć osób. Dwie z nich odpowiedzialne były za przystosowanie serwera i stanowisk komputerowych oraz uruchomienie systemu w oddziałach firmy. Dwie kolejne zajmowały się profilowaniem systemu i dostosowaniu go do potrzeb klienta, zaś zadaniem pozostałych osób było wdrożenie działu księgowości. Integrację ze sklepem internetowym przeprowadził jeden z pracowników firmy Rombor, przy aktywnym wsparciu ze strony firmy AKOM.

„Marcin Myśliwiec, firma AKOM – szef wdrożenia Navireo – Do wdrożenia przygotowaliśmy się bardzo starannie, poświęcając sporo czasu na stworzenie własnych rozwiązań oraz opracowanie schematów pracy, które pozwolą na maksymalne wykorzystanie możliwości systemu Navireo.” ”

Największym wyzwaniem dla zespołu wdrożeniowego było zasymilowanie w Navireo systemu numeracji dokumentów stosowanego już w firmie Rombor. Udało się tego dokonać przy pomocy Sfery Navireo.

Sercem firmowego centrum informatycznego został dwuprocesorowy serwer Maxdata, na którym zainstalowano system operacyjny Microsoft Windows Server 2003 R2 Standard. Navireo pracuje w oparciu o motor bazy danych Microsoft SQL Server 2005 Workgroup Edition. Wszystkie stacje robocze pracują pod kontrolą systemu Microsoft Windows XP. Oddziały firmy zostały połączone z centralą za pomocą tuneli VPN szyfrowanymi certyfikatami i wykorzystują technologię Terminal Services.

Korzyści

Dzięki nowemu systemowi firma Rombor, poprzez moduł wyszukiwania kart towarowych, otrzymała możliwości bardzo rozbudowanego wyszukiwania oferowanych produktów, np. po wymiarach wraz z tolerancją, a także po parametrach opisujących dany towar. Ponadto uzyskała wspólną bazę z własnymi oddziałami, a dzięki temu spójne rozrachunki. Zyskała również możliwość zautomatyzowania procesów wprowadzania zamówień wpływających z prowadzonego sklepu internetowego.

„Tadeusz Romaniuk, prezes firmy Rombor – Jak przed każdą zmianą, mieliśmy pewne obawy. Jednak pracując z programem i coraz bardziej go poznając, dostrzegliśmy jego liczne zalety. Bardzo spodobała mi się możliwość wglądu w aktualne stany oddziałów, co znacznie przyspiesza analizę sprzedaży.” ”

Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close