Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

Piekarnia GS Samopomoc Chłopska Baruchowo

Informacje o kliencie

Piekarnia GS Samopomoc Chłopska w Baruchowie jest piekarnią niewielką, ale szczyci się wieloletnimi tradycjami i wysoką jakością wyrobów. Posiada własne punkty sprzedaży, a także zaopatruje w pieczywo innych odbiorców, w tym lokalne sklepy.

baruchowo_230x230

Potrzeby

Słynąca z dobrych wyrobów lokalna piekarnia, aby utrzymywać swoją pozycję na rynku, musi się rozwijać, jednocześnie optymalizując koszty i w dalszym ciągu podnosząc jakość pieczywa. Piekarnia w Baruchowie potrzebowała rozwiązania, które zredukuje nakłady pracy, uprości obieg dokumentów, usprawni tworzenie planów produkcji na podstawie dokumentowanych procedur dostaw surowców i zwrotów pieczywa. Poszukiwała zintegrowanego systemu dostosowanego do standardowych procesów charakterystycznych dla przedsiębiorstwa z branży piekarniczej, który jednocześnie uwzględniałby jej indywidualne wymagania. Niezbędny był także efektywny mechanizm do kontrolowania stanu rozrachunków.

Wybór systemu

O wyborze Navireo zadecydowała rozbudowana i kompletna funkcjonalność umożliwiająca sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem oraz rozwiązania stworzone specjalnie na potrzeby piekarni i cukierni – system posiada wszystkie funkcje potrzebne do prowadzenia firmy z tej branży. Przy podejmowaniu decyzji o zastosowaniu Navireo kierowano się także możliwością przyszłej rozbudowy aplikacji o indywidulane rozwiązania. Ważnym argumentem był dostęp do opieki posprzedażnej oraz konkurencyjna cena.

Wdrożenie

Instalacja programu została przeprowadzona zdalnie i trwała praktycznie jeden dzień. Podobną ilość czasu zajęło dopasowywanie konfiguracji programu do szczegółowych wymagań klienta oraz szkolenie pracowników. Wdrożenie przeprowadziła firma BTCh.

Korzyści

Wdrożenie Navireo przełożyło się natychmiastowo na efekty ekonomiczne. Zakup systemu zwrócił się praktycznie po jednym miesiącu jego użytkowania”

mówi Wojciech Albiński, wiceprezes zarządu Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Baruchowie

Szybka amortyzacja kosztów była możliwa dzięki skutecznej kontroli rozrachunków z klientami, rozliczeń kierowców m.in. z pieniędzy, towaru i koszy na pieczywo, a także dzięki prawidłowemu planowaniu produkcji wraz z bieżącym wprowadzaniem zmian do zamówień klientów oraz efektywnej obsłudze zwrotów pieczywa. Nowy system zautomatyzował wiele czynności, m.in. wielowariantowe powielanie dokumentów wydań towaru, fakturowanie wraz z obsługą zwrotów pieczywa, obsługę dokumentów dla kierowców i dysponentów towaru.

System Navireo usprawnił i zautomatyzował pracę piekarni. Dużym plusem jest możliwość sprawowania bezpośredniej kontroli nad poszczególnymi procesami i pracownikami ze strony osób zarządzających. Wirtualna nauka systemu przebiegła szybko, czego się nie spodziewałem, ponieważ jestem początkującym użytkownikiem biznesowych aplikacji. Navireo jest czytelny i prosty w obsłudze. Podczas wdrożenia i w czasie użytkowania systemu otrzymaliśmy fachowe i kompetentne wsparcie zarówno online, jak i telefoniczne. Wszystkie sugestie dotyczące zmian i rozszerzeń dostosowujących system do potrzeb piekarni były uwzględniane. System z pewnością sprawdza się w małej piekarni przy nawet niewielkiej produkcji”

podsumowuje Wojciech Albiński

Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close