Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

LIMBA Sp. z o.o.

Informacje o kliencie

LIMBA powstała w 1995 roku. Główną działalnością firmy jest zagospodarowywanie terenów zielonych. Przedsiębiorstwo współpracuje z instytucjami państwowymi, takimi jak Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, oraz czołówką przedsiębiorstw z branży budowlanej i drogowej, w tym firmami Budimex S.A., Skanska S.A. i Mostostal Warszawa S.A. Projektuje i wykonuje tereny zielone wokół budynków mieszkalnych i biurowych, dróg oraz autostrad (szereg projektów na autostradach A1 i A2), a także zieleń miejską, m.in. parki, place zabaw itp.

limba_230x230

Potrzeby

Rosnąca liczba zamówień, zwiększające się zatrudnienie i rozrastający się park maszynowy spowodowały konieczność wdrożenia nowych, zintegrowanych rozwiązań systemowych służących m.in. planowaniu, realizacji i rozliczaniu prowadzonych przez Limbę inwestycji. Firma poszukiwała systemu, który umożliwiłby bieżące kontrolowanie wszystkich składowych aktualnych realizacji. Potrzebowała też skutecznego narzędzia do rozliczania pracy, zarówno ludzi, jak i specjalistycznego sprzętu.

Wybór systemu

W 2011 r. LIMBA przekształciła się w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Wraz ze zmianami organizacyjnymi rozpoczęto poszukiwanie zintegrowanego systemu. Po analizie dostępnych na rynku aplikacji oraz uwzględnieniu specyfiki firmy i branży, w której działa, wybrano system ERP Navireo.

„Wybraliśmy Navireo, ponieważ umożliwia nam pełną kontrolę wszystkich obszarów działań firmy ze szczególnym uwzględnieniem księgowości i realizacji projektów. Niebagatelną rolę odegrała także szybkość wdrożenia i cena systemu, a także możliwość integracji Navireo z wdrażanym równolegle specjalistycznym rozwiązaniem do kosztorysowania, planowania i rozliczania projektów budowlanych” – mówi Beata Florczak dyrektor finansowy, LIMBA sp. z o.o.”

Wdrożenie

Wdrożenie systemu Navireo przeprowadziła firma EPI Ewa Piwońska. W pracach wdrożeniowych wzięło udział 3 konsultantów z EPI. Wdrożono moduły ksiąg handlowych, kadr i płac, rozrachunków oraz sprawozdawczości. W pierwszej fazie zostały przeniesione dane z wykorzystywanego dotychczas w Limbie DOS-owego systemu finansowo-księgowego. W oparciu o rozbudowane kartoteki maszyn, budów itp. stworzono wielopoziomowy plan kont umożliwiający precyzyjne rozliczanie prowadzonych projektów. We współpracy z programistami równolegle wdrażanego systemu, bazując na możliwościach Sfery Navireo, udostępniono możliwość automatycznej dekretacji faktur i przenoszenia informacji o kontrahentach. Przeprowadzono również szkolenia stanowiskowe ze wszystkich wdrażanych modułów.

Korzyści

Wdrożenie Navireo umożliwiło jakościową poprawę zarządzania i duży wzrost wydajności firmy. Stabilność danych, którą gwarantuje system baz danych oparty na serwerze MS SQL, oraz łatwość ewidencjonowania zdarzeń księgowych i biznesowych pozwalają błyskawicznie reagować na szybko zmieniające się warunki pracy, specyficzne dla branży budowlanej. Informacje zarządcze generowane w raportach Navireo ułatwiają bieżące śledzenie rentowności prowadzonych projektów.

Plany

W przyszłości planowana jest, w oparciu o Sferę Navireo, rozbudowa integracji danych pomiędzy systemami oraz jeszcze większe zindywidualizowanie generowanych raportów dla potrzeb zarządu.

Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close