Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

EUROBAC Organizacja Odzysku S.A.

Informacje o kliencie

EUROBAC Organizacja Odzysku S.A. powstała w 2002 roku i jest jedną z pierwszych tego typu firm w Polsce. Obecnie obsługuje ponad 700 podmiotów z terenu całego kraju. Jej główna działalność skupia się na odbiorze odpadów niebezpiecznych i innych do odzysku i unieszkodliwienia. Gwarancję świadczonych usług stanowi wprowadzony w listopadzie 2004 roku System Zarządzania Jakością ISO 9001: 2000. W maju 2008 roku firma pozytywnie przeszła audyt certyfikujący, który potwierdził najwyższy standard świadczonej usługi rozliczania obowiązku odzysku i recyklingu. Na wyposażeniu firmy są specjalistyczne maszyny i samochody do transportu odpadów. EUROBAC posiada zakład recyklingu wyposażony w urządzenia do sortowania i rozdrabniania odpadów, prasy do makulatury, tworzyw sztucznych i opakowań metalowych, bazę magazynową, pojemniki do gromadzenia odpadów (w tym płynnych), specjalistyczne wagi, laboratorium do wykonywania analiz jakościowych oraz skład odpadów. Prowadzi przetwarzanie i zbiórkę elektroniki, baterii, akumulatorów. Oferuje specjalistyczne pojemniki do zbierania tych odpadów, zapewniając jednocześnie ich odbiór. Firma posiada centralę w Bydgoszczy, dwa oddziały oraz biuro obsługi klienta ze zdalnym dostępem do systemu.

eurbac_230x230

Potrzeby

Dotychczas EUROBAC korzystał z trzech odrębnych rozwiązań informatycznych. Rozdzielność informacji z poszczególnych działów zwiększała koszty i była źródłem pomyłek, co skutkowało podejmowaniem nieprecyzyjnym decyzji ekonomicznych, logistycznych czy kadrowych. Firma potrzebowała zintegrowanego systemu, który umożliwiłby powiązanie danych ekonomicznych i danych towarowych z uwzględnieniem specyfiki procesów w przedsiębiorstwie zajmującym się przetwórstwem odpadów i ochroną środowiska.

Wybór systemu

Nadrzędnym celem zastosowania nowego systemu było zwiększenie konkurencyjności i efektywności przedsiębiorstwa. Po zapoznaniu się z szeroką ofertą programów wspomagających produkcję, sprzedaż i księgowość, ostateczny wybór padł na Navireo. Zadecydowała o tym przede wszystkim otwartość i funkcjonalność nowego systemu, pełna ewidencja i przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi modułami, skalowalność, możliwość dostosowania interfejsu użytkownika do indywidualnych potrzeb, a także intuicyjność, łatwość i szybkość obsługi. Dzięki Sferze Navireo możliwe było dobudowanie wyspecjalizowanych modułów, dodatkowo wspomagających zintegrowanie wszystkich systemów w firmie.

Wdrożenie

Podstawowym wyzwaniem przy zastosowaniu Navireo w firmie EUROBAC była specyfika branży narzucająca w kilku obszarach niestandardowe rozwiązania. Proces wdrożenia poprzedziły drobiazgowe rozmowy z zarządem i pracownikami spółki, w czasie których szczegółowo określono charakterystykę procesów zachodzących w firmie oraz potrzeby. Wdrożenie przeprowadziło konsorcjum partnerów Navireo – Rewelia Sp. z o.o. oraz Systemy komputerowe Boniecki Rafał, we współpracy z wewnętrznym działem IT. Zespół wdrożeniowy składał się z programisty projektanta, do którego należało wykonanie dodatków, raportów SQL i integracji z zewnętrznym oprogramowaniem klienta, programisty administrującego istniejącym systemem wewnętrznym, odpowiedzialnego za wymianę danych, oraz osoby odpowiedzialnej za analizę i modelowanie procesów, a także szkolenie pracowników w obszarach sprzedaży, zakupów, księgowości i kadr.

Jako komputer serwera bazodanowego zastosowano serwer HP ML110T6 Quad Core i5-760/8GB z oprogramowaniem OEM Windows Server Standard 2008 R2 64Bit x64 Polish oraz oprogramowanie SQL Server 2008 R2. Serwer VPN oraz ruter brzegowy zbudowano na urządzeniach firmy Draytek Vigor 3300V i Vigor 2710Vn. Serwerem terminali został istniejący OEM Windows serwer 2003.

Korzyści

„Wdrożenie systemu Navireo pozwoliło naszej firmie przyjąć bardziej agresywną postawę na konkurencyjnym rynku w przypadku zleceń o niskiej rentowności, a także skupić się na usługach gwarantujących wyższą marżowość. Navireo umożliwia zarządowi pełną i szczegółową kontrolę rentowności wykonywanych usług: zbiórki, odzysku i przetwarzania odpadów, uwzględniając skojarzone z nimi przychody i podstawowe grupy kosztów takich jak: koszty wynagrodzeń – w tym kierowców, koszty amortyzacji nieruchomości, urządzeń, pojazdów i maszyn czy koszty administracji.” – Jerzy Toczko, prezes zarządu EUROBAC S.A.”

System umożliwił dostarczanie zagregowanych danych dla działu sprzedaży i marketingu, pozwalających na podejmowanie szybkich decyzji o cenie i zakresie wykonania usług na podstawie przewidywanych kosztów i przychodów wykonania tych usług w minionych okresach. Dzięki Navireo zmodyfikowano i zautomatyzowano procesy i czynności w działach księgowości i rozliczeń.

Plany na przyszłość

Planowane są kolejne etapy rozbudowy systemu – integracja z istniejącym oprogramowaniem wspierającym procesy recyklingu, a także wdrożenie kolejnych modułów do zarządzania flotą.

Dane klienta

  • EUROBAC Organizacja Odzysku S.A.
  • www.pweurobac.eu
  • Profil przedsiębiorstwa:
    firma usługowo-transportowa
  • Charakterystyka:
    odbiór odpadów do odzyku i utylizacji
  • Liczba zatrudnionych:
    80 osób
Pobierz Case study Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close