Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

Casu

Informacje o kliencie

Firma Ilscy, z siedzibą we Wschowie, prowadzi sieć sklepów obuwniczych typu multibrand pod marką CASU, zlokalizowanych przy ulicach i w centrach handlowych w różnych regionach Polski (17 sklepów). W 2008 roku uruchomiony został sklep internetowy casu.pl, dostępny także dla klientów za granicą. Przedsiębiorstwo posiada w swojej ofercie szeroki asortyment obuwia i akcesoriów dla klientów z każdej grupy wiekowej, czyli sprowadzane z całej Europy buty, torby, torebki, galanterię i dodatki.

casu_230x230

Potrzeby

Wraz z rozwojem firmy pojawiła się potrzeba zastosowania zintegrowanego i otwartego narzędzia, które usprawni zarządzanie wszystkimi obszarami działalności. Szukano rozwiązania elastycznego i dającego się łatwo rozbudowywać. Wcześniej firma korzystała z programu dedykowanego, który nie uwzględniał jednak rozwoju przedsiębiorstwa i był oparty na przestarzałej, niewydajnej technologii, co powodowało m.in. opóźnienia w dostarczaniu informacji sprzedażowych do centrali.

Wybór systemu

Ilscy zdecydowali się na wdrożenie systemu Navireo ERP, który poza szeroką podstawową funkcjonalnością pozwala wprowadzać liczne modyfikacje, gwarantując obsługę indywidualnych potrzeb użytkowników. Dzięki temu firma mogła zaimplementować w Navireo dedykowane funkcjonalności, które zostały opracowane na bazie doświadczeń z poprzednim systemem. Doceniono także system licencjonowania oraz sprawną opiekę posprzedażową, w tym dostępność serwisu i pomocy technicznej.

Wdrożenie

Wdrożenie Navireo ERP w firmie Ilscy zrealizował – posiadający doświadczenie m.in. w branży obuwniczej – BIELbit. Prace zostały zrealizowane zdalnie. Analiza wymagań (wgląd w obecny system), prezentacja systemu, prezentacja przygotowanych rozwiązań oraz szkolenia zostały przeprowadzone przy użyciu Skype`a oraz Pulpitu Zdalnego. Konfigurację urządzeń fiskalnych klient przeprowadził z firmą Kaja Komputer, która jest lokalnym Partnerem InsERT. Poszczególne sklepy CASU pracują bezpośrednio na serwerze centralnym, łącząc się przy pomocy zdalnych pulpitów. We wdrożenie zaangażowane były dwie osoby reprezentujące firmę Ilscy, odpowiedzialne za współpracę w obszarze Navireo ERP oraz integrację z e-sklepami, a także koordynator projektu po stronie firmy wdrożeniowej.

Prace zostały podzielone na dwa etapy. W pierwszym etapie opracowano import danych oraz dedykowane funkcjonalności edycji danych i przygotowania przesunięć. Na programie z próbnym importem przeprowadzono szkolenia i konfigurację systemu, a także weryfikację poprawności importu. Etap drugi to import startowy pełnych danych, rozpoczęcie pracy w systemie przez sklepy oraz uzupełnienie dedykowanych funkcjonalności. Dzięki takiemu rozplanowaniu czynności praca w całej sieci rozpoczęła się płynnie, bez konieczności zamykania placówek handlowych.

Korzyści

Wdrożenie Navireo ERP było trafioną decyzją. System usprawnił zarządzanie całą firmą, w tym procesami sprzedaży naszej sieci CASU. Zagwarantował m.in. efektywne rezerwacje towarów dla kanału internetowego, nawet gdy zamówienie kompletowane jest ze stanów kilkunastu naszych sklepów stacjonarnych.

Krzysztof Gała, administrator sieci w firmie Ilscy

System usprawnił obsługę poszczególnych procesów biznesowych – w szczególności sprzedażowych – w całej sieci CASU. Zorganizował magazyn oraz sprawną wymianę danych pomiędzy centralą a sklepami stacjonarnymi i e-sklepem. Umożliwił także dokonywanie inwentaryzacji cząstkowych, dzięki którym klient nie musi zamykać sklepu na czas spisów lub wyrywkowych kontroli. Z kolei wczytywanie danych z kolektorów pozwoliło znacząco przyspieszyć prowadzone czynności, gwarantując firmie większą wydajność przy zmniejszonym nakładzie pracy.

Navireo pozwoliło również na zaimplementowanie modułu planowania przesunięć, co jest bardzo przydatne dla wszelkiego rodzaju sieci sprzedaży. Moduł ten umożliwia planowanie przesunięć towarów rotujących oraz nierotujących pomiędzy sklepami na bazie informacji bieżących oraz analizy historii sprzedaży. Pozwala też generować zbiorcze przesunięcia dokumentami MM.

Przedsiębiorstwu zależało także na stworzeniu nowych, dedykowanych rozwiązań oraz odtworzeniu funkcjonalności sprawdzonych podczas pracy z poprzednim systemem. Pozwoliło to nie tylko usprawnić działalność sieci CASU, ale również zachować dotychczasowe procesy, a co za tym idzie – przyzwyczajenia pracowników. Zastosowany stabilny system z bazą danych zagwarantował niezawodność wszystkich operacji i wykluczył awarie bazy danych.

Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close