Informacje o kliencie

Office Support jest liderem na rynku materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferta firmy obejmuje najwyższej jakości tusze i tonery, bębny, pasy transmisyjne, grzałki, folie do faxy oraz taśmy. Asortyment, liczący ponad 2500 produktów, odpowiada na potrzeby zarówno klientów detalicznych, jak i biznesowych. Firma obsługuje hurtownie, sklepy komputerowe, przedsiębiorstwa specjalizujące się w sprzedaży materiałów biurowych oraz przetargi. Office Support wyróżnia elastyczność działania, indywidualne podejście do klienta oraz pasja. Kierując się ideą „tańsze drukowanie” i dzięki zaangażowaniu zespołu młodych, kreatywnych ludzi, firma Office Support stworzyła własną markę – My-Office. To produkty dedykowane do większości urządzeń drukujących. Ponadto zamienniki marki My-Office przechodzą testy jakości na każdym z etapów produkcji. Office Support to nie tylko najwyższej jakości produkty – to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, pełni pasji i zaangażowania.
Korzyści
Navireo ERP to system kompletny, otwarty i elastyczny, który zintegrował nasze biznesowe działania w jednym miejscu. Dzięki niemu zmniejszyliśmy nakłady pracy i uwolniliśmy dodatkowe środki na rozwój. System wspiera nas kompleksowo – zaczynając od handlu, poprzez gospodarkę magazynową, aż po księgowość i kadry. Dzięki skrupulatnym aktualizacjom zawsze jesteśmy na bieżąco z przepisami, co pozwala nam na czas realizować obowiązki sprawozdawcze, które w ostatnich latach zmieniają się regularnie. Navireo ERP umożliwia także realizację naszych indywidualnych potrzeb poprzez tworzenie nowych funkcjonalności. Wyróżnia się na tle konkurencyjnych rozwiązań intuicyjną obsługą oraz, co jest dla nas szczególnie ważne, łatwością wprowadzania danych, np. zamówień składanych przez handlowców.
– mówi Krzysztof Wyląg, właściciel Office Support.
Potrzeby
Office Support potrzebował narzędzia, które zmniejszy nakłady pracy i czasu, jednocześnie umożliwiając stworzenie indywidualnych funkcji oraz scalenie w jednym systemie wszystkich dotychczas wykorzystywanych programów pobocznych. Istotnym wymogiem była również możliwość rozbudowy systemu o dedykowane moduły, takie jak obsługa reklamacji, zarządzanie zamówieniami czy WMS.
Wybór systemu
Po przeanalizowaniu kilku znanych na rynku systemów, Office Support zdecydował się na wybór Navireo ERP. Jednym z istotnych czynników było intuicyjne wdrożenie i przejście wraz z przeniesieniem danych z dotychczas używanego systemu InsERT. Nowy system nie wymagał skomplikowanych szkoleń dla pracowników, a dzięki popularności i powszechnej znajomości obsługi jego poprzednika gwarantował szybkie wdrażanie się do pracy zarówno obecnym, jak i przyszłym pracownikom biurowym.
Wdrożenie
Wdrożenie Navireo ERP oraz realizację nowych funkcjonalności i modułów przeprowadził Partner Navireo – firma InsSollutions z Zabrza.
Dla Partnera Navireo z Zabrza nie ma rzeczy niemożliwych. Zrealizowali w Navireo ERP zindywidualizowane moduły, takie jak system obsługi reklamacji operujący na dokumentach korektach, współpracujący z wagami automatycznymi, skanerami oraz aparatami. Dodatkowo opracowali moduł cen indywidualnych, system WMS i platformę B2B integrującą całość.
Krzysztof Wyląg, właściciel Office Support.
Plany na przyszłość
W najbliższej przyszłości planowane są bieżące modyfikacje systemu oraz przebudowa platformy B2B. W trochę późniejszej perspektywie czasowej dalsza integracja, rozbudowa i automatyzacja WMS.