Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

Siódemka Sp. z o.o.

Informacje o kliencie

Siódemka Sp. z o.o. powstała w 2000 r. w Ostrowie Wielkopolskim. Na początku swej działalności spółka nastawiona była na obsługę klientów indywidualnych i małych firm remontowo-budowlanych, lecz dzięki stałemu poszerzaniu oferty materiałów budowlanych i ich redystrybucji nawiązała trwałą współpracę z dużymi firmami wykonawczymi. Połączenie w roku 2007 z Hurtownią Farb i Lakierów Maxcolor Sp. z o.o. (działającej w strukturze grupy Malfarb) umożliwiło Siódemce osiągnąć pozycję wyspecjalizowanego dystrybutora chemii budowlanej, co dodatkowo ugruntowało pozycję firmy w tym segmencie rynku. Obecnie Siódemka w swojej centrali oraz sklepach firmowych zatrudnia blisko 40 osób.

siodemka_230x230

Potrzeby

Rozległy obszar działania firmy oraz bardzo bogaty asortyment powodował znaczne problemy logistyczne. Siódemka potrzebowała zmian w zakresie zarządzania własnym transportem oraz szczegółowej polityki cenowej i kredytowej wobec swoich klientów.

Mariusz Andrzejewski, prezes Siódemki:

Ciągle zmieniające się warunki rynkowe spowodowały, że nasz dotychczasowy system sprzedaży stał się niewystarczający do obsługi szybko rozwijającej się firmy. Za wyborem Navireo przemawiały duże możliwości dostosowania aplikacji do naszych potrzeb.”

Wybór programu

W trakcie przebiegu procesu wyboru nowego oprogramowania pracownicy Siódemki zapoznali się z kilkoma programami dostępnymi na rynku. Nie ograniczyli się przy tym do analizy samych prezentacji i zebranych opinii referencyjnych od firm już pracujących na każdym z tych programów, ale również przeprowadzili testową pracę na wersjach demonstracyjnych. O wyborze systemu Navireo zdecydowały głównie możliwości rozbudowy i dostosowania aplikacji do potrzeb firmy, a także szeroka dostępność serwisu świadczonego przez partnerów firmy InsERT.

Ryszard Chmielina z firmy Soft-Service Group – Zakup systemu ERP to inwestycja na wiele lat. Dlatego firmy powinny szukać oprogramowania, które będzie się rozwijać razem z nimi. Ogromne możliwości Navireo w zakresie dostosowania zapewnią sprawność aplikacji w bardzo długim okresie. Zastosowany nowoczesny motor bazy danych MS SQL Server 2008 oraz elastyczność interfejsu pozwolą w przyszłości rosnąć aplikacji wraz z rozwijającą się firmą. ”

Wdrożenie

Wdrożenie zostało przeprowadzone przez partnera Insertu, firmę Soft-Service Group. Zespół wdrożeniowy, dzięki dużemu zaangażowaniu i wsparciu ze strony pracowników Siódemki, szybko wykonał precyzyjną analizę potrzeb oraz projekt wdrożenia.

Sprawne przeniesienie całości danych z poprzedniego systemu, dopracowana ergonomia aplikacji oraz dostosowanie pulpitów roboczych do każdego użytkownika, pozwoliła na maksymalne skrócenie szkolenia i nie zaburzyła bieżącego funkcjonowania firmy.

Niewielkie wymagania Navireo pozwoliły na instalację systemu bez konieczności (w wielu przypadkach kosztownej) wymiany posiadanej przez klienta bazy sprzętowej. Zastosowany Windows 2003 Server umożliwił – dzięki wykorzystaniu technologii terminalowej – podłączenie oddziałów oraz pracujących w terenie handlowców do centralnej bazy danych firmy.

Wdrożony w Siódemce system obsługuje jednocześnie 30 stanowisk.

Korzyści

Wdrożenie nowego systemu zdecydowanie poprawiło procesy w wielu obszarach firmy. Pozwoliło na ujednolicenie polityki cenowej oraz kredytowej w obrębie całej firmy – klient może dokonać zakupu w dowolnym oddziale, na tych samych warunkach. Możliwe stało się racjonalne zarządzanie magazynem poprzez kontrolę stanów i zamówień oddziałowych. Obecnie zamówienia realizowane są szybciej – nastąpiła pełna automatyzacja procesu zamówień do dostawców na podstawie zamówień od odbiorców oraz historii sprzedaży. Usprawniono również zarządzanie sprzedażą dzięki kategoryzowaniu towarów za pomocą flag wspierających promocje, przeceny, wyprzedaże oraz nowości w ofercie.

Prezes Siódemki, Mariusz Andrzejewski – Rozwinęliśmy spektrum możliwości w zakresie obsługi klienta. Stworzenie centralnie zarządzanej bazy danych umożliwiło poprawienie logistyki zaopatrzenia oddziałów oraz szczegółowe rozliczenie kosztów transportu. Myślę, że teraz, z nowym systemem, jesteśmy gotowi do rozszerzania naszej sieci sprzedaży. ”

Plany na przyszłość

Posiadając nowoczesny system o dużych możliwościach rozbudowy i integracji, firma planuje w najbliższej przyszłości znaczną rozbudowę swojej platformy B2B dla klientów oraz rozbudowanie modułu Magazyn o kolejne funkcjonalności: adresowanie miejsc składowania i kolektorów danych.

Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close