Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

Polish Village Bakery Ltd.

Informacje o kliencie

Polska piekarnia Polish Village Bakery z siedzibą w Manchesterze działa na rynku środkowej Anglii od 2007 roku. Dziennie produkuje 12 tysięcy bochenków chleba, które dostarczane są od Birmingham przez Edynburg po Aberdeen, co stanowi 700 kilometrów w linii prostej. Oferta piekarni obejmuje ponad 200 produktów, w tym 60 wersji chleba i bułek, 100 gatunków ciast oraz 30 rodzajów ciastek, drożdżówek i pączków, a także wyroby na indywidualne zamówienia, np. okolicznościowe torty w 13 smakach. Inwestycje firmy w zaplecze techniczne sięgają setek tysięcy euro. Do wypieków używane są najwyższej jakości piece MIWE, których producent w marcu 2013 roku otrzymał certyfikat zarządzania jakością zgodnie z wymaganiami ISO DIN EN 9001:2008.

logo-polish-village-bakery

Potrzeby

Polskie pieczywo cieszy się ogromnym powodzeniem w Wielkiej Brytanii. Wśród słynnych brytyjskich smakoszy jest m.in. Mick Jagger, lider The Rolling Stones, który przyznał: „Nigdy nie przypuszczałem, że chleb ma tak dużo nut smakowych, podobnie jak najlepsze wino”. Piekarnia Polish Village Bakery Ltd., aby w pełni skorzystać z tej dobrej dla polskich wyrobów koniunktury i odpowiednio się rozwijać, potrzebowała specjalistycznego oprogramowania. Poszukiwano zintegrowanego rozwiązania dopasowanego do potrzeb piekarni, umożliwiającego m.in. właściwe zarządzanie zamówieniami i wydaniami towaru, obsługę rozrachunków, organizację zwrotów pieczywa, zbiorcze fakturowanie, zoptymalizowanie procesów windykacji czy planowanie produkcji w oparciu o zamówienia składane przez klientów.

Wybór systemu

Szybka ekspansja firmy na brytyjskim rynku wymusiła wprowadzenie zaawansowanych rozwiązań wspomagających naszą wydajność i efektywność. Zdecydowaliśmy się na system Navireo, który gwarantuje kompleksową obsługę procesów w branży piekarniczej, a także otwartość we wprowadzaniu zmian wynikających z dalszego rozwoju naszego przedsiębiorstwa.”

podsumowuje Paweł Stajewski, manager Polish Village Bakery Ltd.

Charakteryzujący się przejrzystym interfejsem i szczególnie prostą obsługą system Navireo umożliwia zarządzanie wszystkimi bieżącymi procesami oraz rozwiązywanie przewidywanych problemów. System posiada wszystkie funkcje potrzebne do prowadzenia firmy z branży piekarniczej i cukierniczej, również na terenie Wielkiej Brytanii. O wyborze zadecydowała także możliwość rozbudowy Navireo o indywidualnie rozwiązania, konkurencyjna cena i wsparcie techniczne.

Wdrożenie

Wdrożenie w Polish Village Bakery Ltd. zdalnie przeprowadziła firma BTCh. Ze względu na wielkość zakładu i złożoność procesu prace trwały około miesiąca. Jako element podstawowy zastosowano tzw. matryce automatycznie powielane dla każdego klienta na każdy dzień w cyklu tygodniowym, z możliwością łatwej modyfikacji i wprowadzania dowolnych jednorazowych lub stałych zmian. Dodatkowo rozwinięto możliwości zbiorczej realizacji matryc i zbiorczego dodawania oraz usuwania pozycji asortymentowych na matrycach. Poza funkcjami standardowymi oraz uwzględniającymi indywidualne potrzeby klienta konieczne było wprowadzenie rozwiązań wynikających z działalności na brytyjskim rynku, takich jak m.in. dwujęzyczne wydruki oraz księgowanie w funtach brytyjskich. Ponadto zastosowano przypomnienia oraz wezwania do zapłaty poprzez automatycznie wysyłane e-maile i SMS-y, specyficzną obsługę zwrotów czy opracowania graficzne do analiz ekonomicznych. W sprawnym wdrożeniu systemu pomogła bardzo dobra współpraca z przedstawicielami firmy w Manchesterze. Wymagające, ale jednocześnie twórcze i konstruktywne podejście pracowników piekarni do rozwiązywania zadań, w tym tworzenie procedur obiegu dokumentów, zestawień i sprawozdań, stworzyło okazję do wykorzystania szerokich możliwości rozbudowy i dopasowania programu Navireo do potrzeb klienta.

Korzyści

Dzięki Navireo piekarnia nie tylko zorganizowała i zoptymalizowała wszystkie najważniejsze dla jej działalności procesy, ale także zyskała możliwość dalszego rozwoju i ekspansji na brytyjskim rynku. System pozwolił m.in na zbiorcze zmiany cen, seryjne generowanie i drukowanie faktur czy obsługę zwrotów pieczywa. Dla kierowców wprowadzono tzw. trasówki i dzienne karty rozliczeń finansowych. W dziedzinie finansów możliwe stało się rozliczanie płatności czekiem wraz z odpowiednim raportowaniem i kontrolą, szczegółowe, czytelne raportowanie rozrachunków i automatyczna windykacja. Navireo zapewnia też skuteczną ewidencję wydanych i zwróconych zbiorczych opakowań zwrotnych.

Dane klienta

  • POLISH VILLAGE BAKERY LTD.
  • www.polishvillagebakery.co.uk
  • Profil przedsiębiorstwa:
    firma produkcyjna
  • Charakterystyka:
    produkcja pieczywa i wyrobów cukierniczych
Pobierz Case study Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close