Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

Hurtownia mięsa MARKUS

Informacje o kliencie

Śląskie Centrum Dystrybucji Mięsa, Wędlin i Drobiu Markus jest organizacją handlową z siedzibą w Jaworznie i oddziałem w Rudzie Śląskiej. Firma działa w grupie Multifood, jednej z największych grup zakupowych w Polsce, wspierając markę Swojscy. Przy doborze towarów kieruje się kryterium jakości i świeżości z uwzględnieniem branżowych standardów HACCP. Posiada w swojej ofercie mięso wołowe, wieprzowe, cielęce dostarczane przez producentów, którzy nie stosują chemicznych nastrzyków zwiększających wagę i obniżających jakość produktu, a także mięso drobiowe, również pochodzące od partnerów gwarantujących stabilny i wysoki poziom wyrobów. Markus oferuje ponadto ok. 1500 pozycji wędlin i mięsnych przetworów wiodących producentów z całej Polski. Stale analizowane są wdrożenia nowych produktów.

hurtownia-miesa-markus

Potrzeby

Wykorzystywane dotychczas narzędzia były niewystarczające w szybko rozwijającym się przedsiębiorstwie dystrybucyjnym. Markus potrzebował zintegrowanego i nowoczesnego systemu, który ułatwiłby funkcjonowanie we wszystkich obszarach działalności, ze szczególnym naciskiem na handel, oraz zapewnił konkurencyjność na trudnym mięsnym rynku. Poszukiwano rozwiązań wspomagających utrzymywanie relacji z kontrahentami i umożliwiających indywidualne podejście do każdego z nich. Konieczne było m.in. usprawnienie ewidencji rozbioru mięsa oraz redukcja kosztów i automatyzacja czynności wykonywanych dotychczas ze zbyt dużym nakładem czasu i pracy. Firma potrzebowała właściwego zarządzania sprzedażą, zakupami, wydaniami towarów oraz finansami i księgowością.

Wybór systemu

Markus zdecydował się na wdrożenie Navireo po przeanalizowaniu kilku innych rozwiązań. Po szczegółowej prezentacji okazało się, że standardowe funkcje systemu odpowiadają potrzebom firmy, a ponadto możliwa jest rozbudowa podstawowej wersji o rozwiązania dostosowane do indywidualnych wymagań klienta. Wpływ na wybór Navireo miał również przejrzysty, intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs oraz możliwość przydzielania pracownikom dostępu do poszczególnych modułów, funkcji i danych. Ważną rolę przy podejmowaniu decyzji odegrała dostępna opieka posprzedażna, a także konkurencyjna cena.

Korzyści

Wybraliśmy Navireo, ponieważ był to jedyny system, który można było dopasować do specyfiki naszego przedsiębiorstwa. Przy 11 oddziałach na terenie Polski, komunikacja jest dla nas kluczowym zagadnieniem. System usprawnił kontakt z oddziałami, wewnętrzną wymianę dokumentów oraz znacząco przyśpieszył procesy logistyczne. Przekazywane na bieżąco informacje o aktualnym zapotrzebowaniu natychmiast przekładane są na procesy produkcyjne. Pozwala nam to znacznie zredukować straty, związane z terminami przydatności naszych wyrobów.”

Wojciech Szkarłat, dyrektor zarządzający FH Markus

Markus zyskał solidne narzędzie wspomagające jego podstawową działalność, czyli pracę działu handlowego, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży mięsnej. Dzięki Navireo firma może się dalej rozwijać i wzmacniać swoją pozycję na konkurencyjnym rynku. Nowe oprogramowanie ułatwia tworzenie dokumentów i skraca czas pracy. Usprawnia proces rozbioru mięsa według zdefiniowanych składników oraz automatyzuje tworzenie odpowiednich dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Navireo pozwala na generowanie faktur sprzedaży i dokumentów wydań zewnętrznych w formatach PDF i EPP oraz ich wysyłkę poprzez e-mail. System obsługuje wszystkie dokumenty handlowe, zapewnia szybkie i sprawne wyszukiwanie towarów i kontrahentów oraz przypisywanie im indywidualnych cen. Umożliwia ewidencjonowanie dokumentów zakupu, kontrole wydań wraz z wstawionymi automatycznie opakowaniami oraz dostęp do historii rozliczeń. Pomaga w określaniu ilości poszczególnych towarów potrzebnych do zamówienia. Firma zyskała szereg rozwiązań poprawiających zarządzanie finansami przedsiębiorstwa i zwiększających wydajność pracy działu księgowości, m.in. prowadzenie ewidencji VAT, zarządzanie planami kont, dekretacja dokumentów. Za pomocą Navireo możliwe jest także tworzenie, definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań finansowych i deklaracji skarbowych oraz innych sprawozdań, zestawień i raportów przydatnych w codziennej działalności przedsiębiorstwa.

Dane klienta

  • Hurtownia mięsa MARKUS
  • fhmarkus.pl
  • Profil przedsiębiorstwa:
    handlowy
  • Charakterystyka:
    sprzedaż mięsa, wędlin oraz innych produktów spożywczych
  • Wdrożenie:
    15 stanowisk
Pobierz Case study Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close