Informacje o kliencie
Klubben Polska jest spółką, której większościowym udziałowcem jest norweski koncern KLUBBEN AS. Polski oddział funkcjonuje nieprzerwanie od 2004 roku i posiada ugruntowaną pozycję w kilku sektorach rynku. Specjalizuje się w dystrybucji sprzętu do nauki pływania, pływania wyczynowego, triathlonu, aqua aerobiku, a także sprzętu rehabilitacyjnego, fizjoterapeutycznego, pomocy edukacyjnych oraz produktów do integracji sensorycznej. Dystrybucja odbywa się poprzez kanały B2B oraz B2C. Firma prowadzi sprzedaż i instalację basenów prywatnych i ich wyposażenia. Realizuje również specjalistyczne usługi montażu w segmencie pływalni publicznych, w tym sportowego wyposażenia pływalni, kanałów przepływowych, systemów pomiaru czasu i wizualizacji wyników oraz wodnych placów zabaw. Ponadto Klubben Polska zajmuje się dystrybucją i montażem urządzeń HVAC, koncentrując się na systemach klimatyzacji.
Korzyści
Navireo ERP to nowoczesne oprogramowanie, które wspiera rozwój naszego przedsiębiorstwa. Dzięki niemu optymalizujemy działania i jesteśmy na bieżąco ze zmianami przepisów. Otwartość narzędzia umożliwia komplementarne wykorzystanie innych programów i aplikacji używanych w naszej działalności. Wdrożenie Navireo ERP zautomatyzowało pracę, usprawniło wymianę informacji i dokumentów, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji. Szczególnie cenimy możliwość konfiguracji na życzenie, czyli dostosowania funkcjonalności oprogramowania do naszych potrzeb oraz mocno rozbudowane opcje wyszukiwania. Na co dzień bardzo sprawdza się automatyczne wczytywanie plików, np. w cennikach czy podczas inwentaryzacji, a także generowanie i tworzenie nowych raportów oraz zestawień
– mówi Anna Adamska-Kinal, CEO w Klubben Polska.
Navireo ERP obsługuje oraz integruje księgowość i zarządzanie magazynami. Umożliwia prowadzenie pełnej księgowości, wystawienie faktur oraz dokumentów magazynowych. Za pomocą zautomatyzowanych procesów realizuje wszystkie zamówienia ze sklepu internetowego, platformy B2B oraz marketplace’ów, takich jak w Allegro, Amazon, Erli, Decathlon, Empik.
Potrzeby
Przed rozpoczęciem pracy z Navireo ERP firma korzystała z Subiekta GT. Dynamiczny rozwój spółki zrodził potrzebę rozbudowania narzędzi informatycznych i wdrożenia zaawansowanego systemu integrującego wszystkie procesy. Zaplanowano także wymianą sprzętu i dodatkowego oprogramowania, na którym pracuje spółka, w tym serwer, komputery stacjonarne, laptopy oraz kolektory magazynowe.
Wybór systemu
Po pozytywnych doświadczeniach z oprogramowaniem InsERT podjęto decyzję o przejściu na bardziej zaawansowany system. Navireo ERP gwarantuje zawsze aktualne dane administracyjno-księgowe, możliwość prowadzenia kilku magazynów, integrację wszystkich systemów oraz aplikacji w jednym miejscu, a także dostosowanie funkcjonalności do indywidualnych i bieżących potrzeb.
Wdrożenie
Wdrożenie przeprowadziła firma Revelia S.A z Bydgoszczy. Z oprogramowania korzysta 10 pracowników na swoich komputerach.