Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

KA4

Informacje o kliencie

KA4 zajmuje się handlem wyrobami stalowymi, hutniczymi, elementami kutymi oraz automatyką do bram i rolet. Jest liderem sprzedaży stali w Wielkopolsce. W 2010 roku spółka rozpoczęła dystrybucję wyrobów hutniczych wraz z materiałami niezbędnymi do ich przetwarzania. Obecna siedziba firmy znajduje się w Kołaczkowicach. Bardzo dobrze zaopatrzony magazyn zapewnia odbiorcom stały dostęp do produktów. Firma posiada także oddział, a towar dostarcza własnym transportem bezpośrednio do klienta. Spółka coraz prężniej rozwija dział sprzedaży internetowej, gdzie za pośrednictwem własnego e-sklepu oraz portalu aukcyjnego sprzedaje elementy kute oraz automatykę do bram i rolet.

KA4_230x230

Potrzeby

KA4 przed wdrożeniem systemu ERP wykorzystywała tzw. program pudełkowy, który wraz z rozwojem spółki był rozbudowywany o nowe dodatki funkcjonalne. Z czasem skala i zakres działalności firmy oraz rozbudowa o kolejne działy sprawiły, że pojawiła się potrzeba wdrożenia nowego zintegrowanego systemu, który będzie sprawnie zarządzał wszystkimi obszarami biznesowymi, ze szczególnym naciskiem na zamówienia, sprzedaż czy zarządzanie magazynem, w połączeniu z księgowością i finansami.

Wybór systemu

Po przeanalizowaniu możliwości kilku systemów dostępnych na rynku spółka zdecydowała się na Navireo ERP. System spełniał jej wszystkie oczekiwania funkcjonalne i dawał możliwość pracy na tej samej bazie danych, bez konieczności skomplikowanych operacji migracyjnych. Podstawowa funkcjonalność systemu bardzo dobrze spełniała wymogi obsługi obszarów newralgicznych dla działalności KA4, a łatwość rozbudowy dawała gwarancję stworzenia indywidualnych rozwiązań. Pomoc techniczna czy opieka posprzedażowa, a także atrakcyjna cena potwierdzały słuszność tego wyboru. Dodatkowo wdrożenie mogło zostać zrealizowane bez przerw w pracy i bez konieczności reorganizacji infrastruktury informatycznej.

Wdrożenie

Wdrożenie Navireo ERP w spółce KA4 przeprowadziła firma Wagatech Przemysław Chrząstowski. Proces został podzielony na kilka etapów. Wykonano czynności przygotowawcze, zostały omówione potrzeby, zamknięto kwestie licencjonowania. W pierwszej kolejności wdrożono moduły handlu, zakupów, księgowości. Zostały nadane odpowiednie uprawnienia, a interfejs został dostosowany do użytkowników. Następnie uruchomiono księgowość. W kolejnych krokach wykonano prace programistyczne rozszerzające system o nowe funkcjonalności i zaimplementowano je do systemu.

Platforma systemowa KA4 oparta jest o serwer działający pod kontrolą oprogramowania Windows Server 2016, a baza danych pracuje na oprogramowaniu MS SQL Server 2017 Standard. Centrala działa lokalnie w architekturze klient-serwer, natomiast pracownicy oddziału łączą się do serwera za pomocą pulpitu zdalnego. Wszystkie komputery wyposażone są w system operacyjny Windows 10 i pracują w domenie.

Korzyści

Wdrożenie Navireo ERP dało nam praktycznie nieograniczone możliwości integracji oraz automatyzacji we wszystkich obszarach działalności firmy. To otwarte narzędzie, dzięki któremu na bieżąco możemy wprowadzać kolejne nowe funkcjonalności, podążając za zmianami w naszej spółce lub je kreując, a także usprawniając istniejące procesy.

Łukasz Kaczmarek, prezes KA4

Dzięki wdrożeniu Navireo ERP wszystkie działy KA4 zostały zintegrowane. System poprawił jakość i szybkość obsługi klienta, a to wyeliminowało konieczność zatrudniania dodatkowych pracowników. Zredukowano również ilość błędów w relacjach z klientami, które wcześniej zdarzały się z powodu zbyt rozproszonego systemu dostępu do danych. Poprzez scalenie procesów handlowych z finansowo-księgowymi uzyskano błyskawiczny dostęp do danych finansowych, co przełożyło się na bardziej efektywne kierowanie spółką. Zwiększono dyscyplinę w zarządzaniu marżą dzięki zautomatyzowaniu kontroli nad cenami i stanami magazynowymi. Został wprowadzony nowy kanał sprzedaży w internecie, co spowodowało jej wzrost i zwiększenie bazy klientów.

Plany na przyszłość

W najbliższym czasie KA4 planuje wdrożenie usprawnień magazynowo-logistycznych, czyli obsługę wydań magazynowych za pomocą kolektorów danych oraz polepszenie kontrolingu poprzez integrację Navireo ERP z wagami samochodowymi. W dalszej kolejności przewiduje też integrację z automatycznymi regałami wysokiego składowania.

Dane klienta

  • KA4
  • Profil przedsiębiorstwa:
    handel hurtowy i detaliczny wyrobami hutniczymi oraz automatyką do bram
  • Liczba zatrudnionych:
    około 40 osób
Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close