Navireo
  • O programie
    • Dlaczego warto
    • Multimedia
    • FAQ
    • Technologia
    • Producent
    • Jak kupić?
  • Moduły
  • Aktualności
  • Referencje
  • Opinie
  • Skontaktuj się

EVA MINGE DESIGN

Informacje o kliencie

Dom mody Eva Minge od blisko 20 lat konsekwentnie buduje swój wizerunek w modzie i designie. Marka Esotiq to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć bieliźniana w Polsce. Eva Minge & Esotiq jest połączeniem silnej osobowości projektantki światowego formatu z delikatnością i kobiecością reprezentowaną przez bieliznę ESOTIQ Exclusive Lingerie. Spółka powstała w wyniku fuzji producenta luksusowej bielizny Esotiq&Henderson z domem mody Eva Minge. Stworzona w ten sposób grupa ma za zadanie m.in. promowanie marki Eva Minge Design w Polsce i na świecie. Powstające nowe salony marek: Eva Minge, Eva Minge Home oraz Eva Minge & Esotiq, umiejscowione są zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych.

eva_minge_230x230

Potrzeby

Nowo powstałe przedsiębiorstwo poszukiwało elastycznego systemu informatycznego do zarządzania wszystkimi procesami biznesowymi w zintegrowany sposób, a także do planowania i nadzoru produkcji. Eva Minge Design potrzebowało nie tylko sprawnej obsługi sprzedaży, księgowości i zarządzania siecią, ale także systemu, który będzie można dostosować do specyfiki firmy.

Wybór systemu

Po dokładnych analizach wybrano system Navireo. Zastosowanie motoru bazy danych MS SQL oraz modułu szybkiej sprzedaży daje możliwość okresowej synchronizacji bazy danych z centralą i nie wymaga stałego dostępu do internetu. Umożliwia bezproblemową pracę w salonach sprzedaży również w razie braku łączności z siecią – w takim przypadku dane z przeprowadzonych transakcji wysyłane są po wznowieniu połączenia. Wpływ na wybór Navireo miał też przejrzysty interfejs zapewniający prostą, intuicyjną obsługę systemu, a co za tym idzie, krótki czas przeznaczony na szkolenia pracowników. Dodatkową zaletą jest spójność z modułem księgowym – dokumenty wygenerowane w module handlowym mogą być automatycznie księgowane bez potrzeby ponownego wprowadzania ich do systemu.

Wdrożenie

Wdrożenie Navireo w Eva Minge Design przeprowadziła firma BTCh przy aktywnym udziale pracowników IT klienta. W pierwszej kolejności system został wdrożony w dziale sprzedaży i księgowości. W kolejnym etapie zrealizowano dodatkowe modyfikacje i nowe funkcjonalności dostosowane do potrzeb spółki, np. anglojęzyczny interfejs do zdalnego korzystania z programu dla użytkowników nieznających języka polskiego. Z rozwiązania korzystają m.in. pracownicy w Mediolanie, a niebawem także w innych krajach Unii Europejskiej. Rozszerzenia funkcji zostały stworzone w oparciu o programistyczne API – Sferę Navireo.

Korzyści

Navireo usprawnia proces sprzedaży produktów w salonach Eva Minge Design w Polsce i za granicą. Transakcje są realizowane szybko, również z możliwością wykorzystania ekranów dotykowych. Obsługa sklepu, oprócz tradycyjnych funkcjonalności, korzysta także m.in. z możliwości automatycznego wyświetlania zdjęcia każdego sprzedawanego towaru, co jest przydatne zwłaszcza w tej branży. Dane są gromadzone w jednym miejscu na serwerze i automatycznie synchronizowane – w tym przypadku co dwie godziny, ale częstotliwość synchronizacji może być zmieniana w zależności od potrzeb.

„Po wnikliwych analizach zdecydowaliśmy się na system Navireo, który gwarantował precyzyjne dostosowanie do specyfiki naszej działalności. Navireo umożliwia nam prostą i szybką obsługę sprzedaży w salonach, scentralizowane zarządzanie całą siecią, a także pełną integrację z systemem księgowym.”.”

Adam Skrzypek – Prezes Zarządu, Eva Minge Design Sp. z o.o.

W modułach Navireo wdrożonych w centrali Eva Minge Design zastosowano narzędzia do wszechstronnej analizy i zarządzania zgromadzonymi danymi. Zintegrowanie z modułem księgowym nie tylko przyspiesza prace księgowe, ale w istotny sposób eliminuje ryzyko ewentualnych pomyłek. Otwarta formuła systemu Navireo pozwoliła opracować funkcjonalności spełniające ściśle sprecyzowane dodatkowe potrzeby firmy, takie jak: automatyzacja przydzielania kodów kreskowych do nowych towarów, wiele typów finansowych raportów okresowych, narzędzia do łatwego wyszukiwania towaru między salonami, podgląd pozycji towarowych indywidualnie dla każdego salonu, profilowanie uprawnień użytkowników gwarantujące dostęp wyłącznie do ich grup kontrahentów i dokumentów z nimi związanych, interfejs w wersji angielskiej dla niepolskojęzycznych użytkowników wraz z automatycznym systemem nadawania odpowiednich parametrów dokumentom w zależności od użytkownika, który wystawia dokument. Z rozwiązania korzystają m.in. pracownicy w Mediolanie, a niebawem zacznie z niego korzystać obsługa w innych krajach Unii Europejskiej. Zarząd spółki otrzymał wygodne narzędzia pozwalające nie tylko na ocenę wyników biznesowych, ale także na złożone analizy planowanych działań.

Plany na przyszłość

W drugim etapie planowane jest wdrożenie narzędzi do planowania, kontroli oraz zarządzania produkcją.

Dane klienta

  • EVA MINGE DESIGN
  • www.evaminge.com
  • Profil przedsiębiorstwa:
    dom mody/producent odzieży i wyposażenia wnętrz
  • Charakterystyka:
    projektowanie, produkcja i sprzedaż odzieży oraz wyposażenia wnętrz
Pobierz Case study Zobacz inne wdrożenia

    Skontaktuj sie z nami

    Jesteśmy gotowi udzielić wszelkich informacji. Wybierz najwygodniejszą formę kontaktu: wypełnij poniższy formularz, zadzwoń 71 78-76-115 lub wyślij e-mail:

    Preferowany termin kontaktu:






    * Oświadczam, że zapoznałam/-em się z informacją o zasadach i celach przetwarzania danych osobowych.
    Administratorem danych osobowych podanych w zgłoszeniu jest InsERT S.A., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław, zwana dalej Administratorem.
    Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pomocą formularza kontaktowego.
    Przysługujące prawa: dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
    Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest tutaj.
    Jeżeli chce Pani/Pan być informowana/-y na bieżąco o ważnych zmianach w programach, innych produktach i usługach, ofertach oraz komunikatach skierowanych do naszych klientów, prosimy o wyrażenie odpowiedniej, dobrowolnej zgody na taką komunikację i przekazywanie informacji:
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez InsERT S.A. końcowych urządzeń telekomunikacyjnych w celu przekazywania na podany przeze mnie adres e-mail i/lub numer telefonu informacji o ważnych zmianach w programach, informacji handlowych związanych z działalnością InsERT S.A., w tym w szczególności ofert, cenników i innych informacji, służących promocji towarów i usług, w formie:

    Materiały informacyjne

    Przygotowaliśmy materiały informacyjne, dzięki którym można lepiej poznać funkcje i możliwości naszego systemu ERP oraz dowiedzieć się, jak przebiega wdrożenie.

    Pobierz

    Navireo

    • Aktualności
    • Moduły Navireo
    • O programie
    • Referencje
    • Jak kupić?

    Dla Partnerów

    • Zaloguj się
    • Przypomnienie hasła
    • Jak zostać Partnerem?
    • Formularz zgłoszeniowy
    • Harmonogram szkoleń

    Kontakt

    • [email protected]
    • (71) 78 - 76 - 115

    Dołącz do nas

    • Navireo na facebooku
    Insert
    Copyright © 2023 InsERT S.A. - Unit4 Polska sp. z o.o.

    InsERT S.A. w swoich witrynach internetowych wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

    Close